Kviečiame susipažinti su [Pavadinimas] darželiu
Mokyklos pavadinimas DEMO yra darželis.
Toliau Mokyklos pavadinimas DEMO vadinsime Darželiu.
Darželio darbuotojai:
- prižiūri mažus vaikus,
- mokina vaikus naujų dalykų,
- paruošia vaikus eiti į mokyklą.
Darželyje dirba:
- mokytojai,
- kiti darbuotojai,
- pavyzdžiui, vyrėjai.
Darželio direktorė yra Vardenė Pavardenė
Darželio direktorė:
- vadovauja darželiui,
- rūpinasi darželiu.
Jeigu turite klausimų galite Darželio direktorei:
- paskambinti.
Darželio direktorės telefono numeris
yra (0 5) 213 8722
- parašyti elektroninį laišką.
Direktorės elektroninio pašto adresas yra
Ką veikia Darželis?
Darželis rūpinasi,
kad vaikams darželyje būtų gera.
Vaikai darželyje:
- žaidžia,
- dainuoja,
- piešia,
- eina į lauką.
Darželis rūpinasi, kad vaikai būtų sveiki.
Pavyzdžiui, kad vaikai valgytų gerą maistą.
Vaikai darželyje sportuoja ir
mokosi draugauti su kitais vaikais.
Darželis rūpinasi,
kad vaikai išmoktų naujų dalykų.
Pavyzdžiui, kad vaikai išmoktų:
- piešti,
- rašyti,
- skaityti,
- dainuoti.
Kartais vaikai su mokytojais
važiuoja į muziejų.
Kaip gauti pagalbą iš Darželio?
Jeigu norite gauti pagalbą iš darželio,
Jūs galite:
- paskambinti telefonu.
Darželio telefono numeris yra
- atsiųsti elektroninį laišką.
Darželio elektroninio pašto adresas yra
Darželio adresas yra
Gerosios Vilties g. 28, Vilnius 03144
Šioje vietoje dirba Darželio darbuotojai.
Darželio darbuotojai rūpinasi:
- kad vaikams darželyje būtų saugu,
pavyzdžiui, kad vaikai nesusižeistų,
- kad darželyje būtų švaru,
- kad darželyje vaikai išmoktų naujų dalykų.
Apie visus darželio darbus galite paskaityti internete.
Paspauskite mėlyną tekstą apačioje:
https://sldyla.cleverphant.lt
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.
Jeigu reikia pagalbos perskaityti informaciją,
galite paprašyti:
- artimo žmogaus, pavyzdžiui,
mamos ar tėčio, - draugo,
- darbuotojo.
Kada dirba Darželis?
Darželis dirba:
- pirmadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- antradienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- trečiadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- ketvirtadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos,
- penktadienį nuo 7:30 valandos
iki 18:00 valandos.
Autoriai
- Teksto originalą parengė „X“ direktorė Vardenė Pavardenė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo: xxxx
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
